vilket prov...

Inge pigg idag men drog mig ändå till skolan bara för provet, haft 4 lektioner och varav tre no ämnen samt matte, fast där hade vi prov. Vi fick först en kvart på oss att diskutera alla uppgifter och sedan skulle vi typ gå igenom svaren muntligt och vem som helst kunde bli frågad och då skulle man berätta antingen om påstående stämde eller inte och även utveckla/förklara varför det var som det var eller tvärt om. Gick ju strålande, hamnade i en grupp med tre killar, var fem olika grupper och vår grupp hade faktiskt alla rätt, wiho och det var endast en fråga jag inte riktigt förstod men man kan ju inte allt, haha! Har ju inte varit på skolan hela dagen utan hängde även med syster då hon klippte sig i stan och passade då på att lura många att det var jag som skulle klippa mig, busig man är. Direkt efter så plocka vi upp My och drog på möte på stallet och nu är jag hemma och inväntar Dallas.
 Mitt hår kommer hänga kvar det här året ut iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0