Regn hela dagen lång....

Då vädret inte var någon höjdare idag och det inte blev mycket bättre mot kvällen, så passade jag och Annelie på att åka upp till ridstadion och red inne. Gick ju bra det med och var ju perfekt att min ridlektion var inställd denna vecka, ibland har man tur. Åkte sedan tillbaka med hästarn och mockade och åkte sedan hem å käkade kyckling och ris till lite tv. Först såg jag lite bonde, sen blev det halv åtta å därefter blev det glamour och direkt efter det var det paradise och nu har jag förflyttat mig till datorn och funderar om jag ska se studio paradise, idag fick Eric åka ut, tror om han kommer tillbaka tredje gången gilt nu, vem vet lixom. Aja nya avsnitt nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0