Portkod👌

Skola frĂ„n 10.20-15:20 med tre lektioner, matte, kemi och idrott Ă„ lite kortspel, hade valfritt pĂ„ idrotten som vanligt och blev bandy idag igen, fotboll nĂ€sta vecka. Fick Ă„ka hem i regn och eftersom det börja spöregna sĂ„ fick hĂ€starna vila idag ocksĂ„ rider jag med Annelie imorgon istĂ€llet, har Ă€ndĂ„ ingen lektion pĂ„ THF. HĂ€r hemma blev det istĂ€llet en rĂ€tt slapp dag, frös sĂ„ nĂ€r jag kom hem sĂ„ la mig med tröttvovven och halvsov Ă„ tittade pĂ„ tv. Till middag blev det thai, TikÂŽs thaimat och det Ă€r alltid lika GÖTT! Nu har portkod 1525 börjat igen, sĂ€song 2 alltsĂ„ och det Ă€r ju klart att man mĂ„ste se och sen har jag Ă€ven sett svenska hollywoodfrurna och alltsĂ„ gunilla persson, hon förvĂ„nar mig aldrig, nu invĂ€ntar man paradise och innan man lĂ€gger sig sĂ„ blir det tvĂ„ avsnitt av supernatural, perfekt avslut!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0