en dag kvar....

Endast en dag kvar innan lov, känner mig inte så peppad inför morgondagen men ändå glad för sedan blir man ledig i en hel vecka, hur skönt som helst. Iallafall så har jag nästan skrivit klart engelskan som ska in imorgon, behövs bara en form utav någon slags avslutning. Dagen lite kort bara, skola från 10:30-15:10 med fyra lektioner och sen åt man middag hemma vid hlav fem kanske åkte sedan till Inigo direkt till andra stallet för show-möte. Nu innan jag kör sista rycket på engelskan blir det dallas och sedan när jag är klar med engelskan belönas man med lite PLL, har kommit ut ett extra då det snart är halloween så får väl se vad det bjuder på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0