Bonny och Inigo

Somnade sent och vakande upp så fort jag somnat, var uppe en stund vid 7 tiden men gick sedan och la mig igen och låg bara och lata mig i sängen fram till 11 snåret, då jag gick upp riktigt och klädde på mig och åt lite kina/thai rester och sedan for syrran och jag upp till THF. Madicken hade ridläger så hjälpte till lite och medan dem red så passade jag på att rida Bonny, hon var riktigt snäll och hon kändes faktiskt riktigt fin. Känner tydligt att hon är svagare i ena varvet, speciellt i galoppen där blir hon gärna sned. Efter det skulle barna bara fika och sedan blev det lite planering inför övernattningen imorgon och sedan for vi till nästa stall. Hos Annelie skulle både Inigo och Amie ridas och vi tog en uteritt och avslutade bara med lite trav och galopp i paddocken. Inigo hade faktiskt lite mer bjudning ute i skogen än vad hon brukar, i paddocken blev hon segare men hon kändes fin hon med. Båda stona skötte sig bra och jag kan inte vara mer nöjd över dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0