Skola➡️stallet➡️serie

 Hemkommen från allt, först skola där jag hade 3 lektioner som en vanlig tisdag brukar innehålla, matte, kemi och idrott var ämnena. På matten var det typ genomgång hela lektionen, labbade på kemin och idrotten tillbringades på ett par skridskor också blev det lite match. Sen vänta man på att pappa skulle hämta mig, efter 1 h och 30 min så kom han efter att ha varit på ett möte som var lite längre än vad han trodde. När jag kom hem var det bara att slänga av sig blötkläderna för att byta om till ridkläder så att man kunde åka och rida på direkten. Nu har jag landat här hemma och sitter i soffan och gör ett inlägg från mobilen som blev alldels blöt efter ridpasset. Red Inigo på plan och körde ett dressyrpass i detta väder. Alldels blöt efteråt som ni kan förstå men vad fan, ingen har väl dött av lite regn/snö. Vi håller tummarna för att det inte ska regna resten av veckan men för min del behöver det inte snöa heller. Nu blir det lite Portkod, "luckiest girl"👌



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0