NoVEMBERLoVET...

Då var det måndag igen och dax att hoppa ur sängen för att göra sig iordning inför skolan, det ända som känns skönt just denna måndag är att det är en vecka kvar till nästa och dessutom att min tyska lektion är inställd. Eftersom min sista lektion (tyska) är inställd så får även lilla jag gå hem två timmar tidigare som vissa andra i min klass gör vanligtvis och det gör mig inte mindre glad för att jag inte har någon på onsdag heller, ibland har man ju lite tur också. Den inställda lektionen kommer förmodligen ersättas med lite matte plugg för min del, prov på torsdag om jag inte är helt ute och cyklar.
Man måste bjuda på lite sommarbilder så att vi inte glömmer bort att kommer alltid tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0