Naturen inställd...

Frågan är varför vi aldrig får reda på något i tid? Och med det vill jag säga att jag hade kunna tagit två timmars sovmorgon idag istället för att se på serie på skolan. Fick börja 10:20 istället för 8:10, då Pelle var sjuk och naturen blev inställd. Inte för att man blir ledsen för en inställd lektion men hade man vetat det åtminstone 20-30 min tidigare. Så hade man kunnat komma senare till nästa lektion. Hade endast två lektioner idag, fysik och matte, tyskan tog jag tidigare vilket var 15 minuters film och sen fick man sluta. Här ska jag inte klaga utan är nöjd att jag kom hem tidigare än schemat. Hade inte orkar med 4 timmars hål för en lektion i 30min, aldrig!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0