Halloween övernattning....

Alla sover nu och jag har alltid lika svårt att sova, spelar ingen roll om jag är trött eller inte men kan ärligt säga att man blir rätt slut i kroppen efter en kväll med över 30 ungar som har energi som bara den, död dagen efter. Har haft fullt upp sedan start full speed på 33 barn, hunnit med en massor såsom kört flagglek, spelat kort, spökhistorier, spökrunda, gulagången och det är ju klart att öronen är halvdöda när man kommer hem efter att barnen skriker sig hes. Fast det visar väl bara att vi klarat av att skrämma allihopa och det skall ju varit läskigt på halloween. Tror alla eller det flesta här tycker att det varit en rolig och lyckad övernattning och det bästa för det flesta är ju att bli skrämda och det är likaså för mig fast att skrämma dem, haha! Har varit allt från gråt till skratt och sover varenda en här inne och även jag ska ta ett försök, känns osäkert men det skall nog gå. Ny dag imorgon trots allt men innan jag lägger mig tänkte jag berätta  lite snabbt vad jag hunnit gjort innan övernattningen. Faktiskt hunnit rida Bonny innan och hon var mycket piggare idag, kanske var det för att det var hinder var framtagna som några hoppa och att det var massa hästar samtidigt. I Torsdag då jag red henne sist så red jag alldelst själv vilket var mycket lugnare. Inigo och Amie fick vila idag så i det stallet blev det bara mockning och fodring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0