det börjar ta slut....

Inte långt kvar till skolan börjar efter en veckas novemberlov, veckan har gått alldelst för fort och jag känner att jag skulle vilja vara ledig till efter jul någon gång, haha. Nemen ärlig så känner jag mig less på skolan just nu, det är inte jätte mycket men det går jävligt snabbt det vill säga att man måste hänga på hela tiden och man kan absolut inte vara borta en dag från skolan asså. Tur jag sällan blir sjuk men alltså det är ett riktigt snabbt tempo och vi har jobbat med ett stort område på matten som vi har prov på torsdag, veckan som kommer och jag känner typ att jag inte kan någonting alls, hundra saker man ska hålla reda på. Det ska vara bokstäver hit och bokstäver dit, en uppgift tar en sida eller två typ och sen finns det en chans på att man räknat fel, då tappar man hoppet. Fast nu ska jag sluta skriva för jag tänkte inte göra ett inlägg om matte, jag ska verkligennjuta av sista ledigheten nu. Morgondagen är planerad, först blir det GIF match och sedan ska man åka och fira två kusiner som ena fyller år imorrn och den andra på tisdag. Just nu har jag inte ett dugg att göra, så himla tråkigt och jag vill verkligen inte plugga och det tänker jag inte heller göra, det gör jag snart hela dagarna igen!
Ett sommarlov hade inte vart fel nu, sommaren kom tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0