Vikingshill och sen tvd👍

Fredagen Ă€r snart över och började med att vara i skolan, hade 3 lektioner bara varav ett var kursprov i tyska vilket var det svĂ„raste tyska prov jag nĂ„gonsin gjort, gissade pĂ„ över 90% av frĂ„gorna. Hoppas jag fĂ„r en chock nĂ€r jag fĂ„r se resultatet, gjorde iaf mitt bĂ€sta. Hann inte ens börja med skrivdelen sĂ„ den skulle jag fĂ„r göra nĂ€sta gĂ„ng, har ingen  tyska nĂ€sta vecka sĂ„ hinner ju gĂ„ ytterligare en vecka. Efter skolan Ă„kte jag upp och jobba sedan hem, ut och handla lite sĂ„ vi kunde göra egen thai. Köpte Ă€ven lite andra smĂ„saker, som ny laddare, nytt skal och hĂ„rinpackning.
Nu efter vi fĂ„tt reda pĂ„ let's Dance vinnaren 2014 sĂ„ blir det först en avsnitt av Vikingshill och sedan the vampire diaries👌


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0