stallet ☞ skola ☞ stallet

Börjar och avslutar dagen på samma sätt, hade ridning på morgon med skolan, Elin var borta så vi var bara två och det blev lite markarbete. Red Kupido och det var verkligen kul att rida idag, bra övningar som han verkligen behöver träna på och vi fixa de mycket bra idag. Han hade varit lite vild och galen igår, det var anlednngen till att jag fick honom och då kan jag säga då får han gärna fortsätta vara vild och galen. Det var bra tryck i honom men kände ingen riktig skillnad än vad han brukar. Det var en bra dag för honom och jag är mycket glad att vi fick köra lite markarbete då vi ska tävla ute snart, nästa vecka kör vi hoppning ute och jag håller tummarna att jag har honom då också. Efter ridningen var det ganska tajt, hann nästan inte duscha utan fick lägga på ett riktigt kol. Hade de vanliga lektioner som jag brukar ha på tisdagar, det enda var väl att det var fysikprov och efter skolan åkte jag till kusinvitamin och åkte sedan upp och red ut på Inigo tillsammans med Anneli och Amie. Inigo var pigg men ändå jätte snäll.
Nu blire käftsmäll som jag missa tidigare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0