mindre än en månad kvar nu..

Det är mindre än en månad kvar nu tills vi har sommarlov, då är allt över för en stund och man kan andas ut ordentligt. Idag var det skola som vanligt, kurs prov i tyska först hörförståelse och sen även muntligt och nu har jag bara ett kurs prov kvar i tyskan, sedan var det matte, lite repetion till nationella som är på torsdag. Lunch var det sen och då övertalade vi alla att spela maffia så det blev lite skoj, sen hade vi dubbellektion i kemi vilket var hur jobbigt som helst och nu har vi prov på fredag också, kan inte bli mycket sämre. Efter kemin var det idrott, tjejerna som skulle välja men vad hände, blev det ända jag inte ville köra, nämligen brännboll. Jag kan inte alls slå utan är sämst på det och sedan är det inte ens kul jag menar man står ju still mer än vad man springer?! Nu har jag iallafall fått gått hem för dagen och nu blir det ett avsnitt av the originals och sen blire att plugga lite matte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0