Hann inte ens blinka....

Fredagen gick fort, alldelst för fort enligt mig, min skoldag innehöll 2 lektioner och prov på båda, först engelska och sen kemi, kemi var det svåraste kan jag lugnt säga. Satt kvar ett bra tag på skolan eftersom jag slutade 11:30 och börjar jobba på stallet klockan 15, så bestämde mig för att stanna kvar dock trodde jag först lite halvt att jag sulle ha tyska men icke sa nicke. Iallafall vid halv 2 så åkte jag upp och fixade inför morgondagenstävling och jobbade sedan åkte jag till nästa stall och red tokfia. Blev en uteritt då det var så fint väder, hann inte komma långt fören vi ser en räv hoppa fram max 10 meter framför oss, efter den så var hon väldigt tittig på allt men det gick över, fortsatt och travade lite här och där. På hemvägen skötte hon sig till en början, det kommer en bil i full kareta, hon tyckte inte alls om det så hon börja studsa och det håller i sig. efter det var det väldigt svårt att ta sig framåt, antingen red hon in i ett träd till höger och stod och stampa, tryckte jag på henne börja hon bocka och eventuellt så backa hon ännu längre in i träden. Men efter många om och men så tog vi oss hem, tokfia hittar alltid på något. Kom hem från stallet och rester, dvs thai och sen åkte man till simhallen en kortis innan man skulle ut med lite kompisar, spelade lite volleyboll, bollen i burken och fotboll men nu är jag hemma och ska lägga mig, taggar till tävling som är idag "lördag" Hoppas inte helgen går för fort nu bara...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0