finaste Kupido...

Hade ju en en lite längre lektion idag eftersom vi inte hade något förra veckan då det var sista april. Hade dressyr idag och det blev ett riktigt dressyrpass på Kupido och vi började att rida i lilla och då var han väldigt pigg och det började lite spännt. Bytte sedan till stora manegen då den var ledig och fortsatte där, jobbade med både slutna och öppna. Är mycket nöjd över Kuppe idag, han var väldigt fin och det är alltid roligt att få beröm och höra att hon aldrig sett honom såhär fin iallafall inte på länge. Det kändes bra och han vill ju helst komma undan och jag själv tycker att han nästan är svårast i traven men man får verkligen inte ge upp för han springer hellre iväg än att behöva göra det som är jobbigt och jag hade nog gjort likadant. Vem vill jobba då man kan slippa undan det lixom, man tar alla chanser man kan...
Efter att sett på alla pogram som vart idag, glamour, welcome to sweden och sveriges yngsta mästerkock, så har jag nu tagit bort alla flikar och fönster på skoldatorn då jag har nationella prov i svenska imorgonbitti, datorn ska laddas så batteriet håller, nu kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0