vildhästen...

Hade ett dressyrpass på Frasse idag vilket inte riktigt gick som jag ville, skulle flytta men han sprang bara mer frammåt och blev spändare, blev väl bättre men kändes inge bra. sen hade jag matte 10:20 lunch och sen har jag haft 3 lektioner till varav en var frågesport, körde jeopardy istället för prov och det var så dåligt för vi fick fel för att vi inte hade rätt stavning på sista utslagningsfrågan och vi hade ju rätt stavning men bara för de så förlorade vi men vi vet att vi egentligen skulle vara segrare, vi var ett grymt lag! Efter skolan åkte jag och syrran och red ut, Inigo var helt knäpp idag som en vildhäst, mycket överskottsenergi så att hon var galen. Sista backen upp till stallet, från halt till fullt ös så var hon uppe och flåsa som hon sett en utomjordning, herregud hästen var nog mer rädd än mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0