Inigo

Började med att skritta ut en sväng i skogen, blev även lite trav där och sen fortsatte vi att jobba i paddocken. jobbade lite med skänkelvikning i både skritt och trav och i galoppen tog jag upp henne och kortade, vilket jag tyckte hon gjorde riktigt bra. Hon kändes riktigt bra idag och jag är nöjd imorgon blir det eventuellt kontorillen så hon får springa av sig ordentlig, det blir hon nog glad över.
Något jag inte är så glad över är min mobil, den bara dampar hela tiden, antingen är den bara svart. eller funkar inte knapparna eller varför inte vara på men ändå låst, det ända jag gjort på bilden är att sudda ut det som stod på fb, så därför är det suddigt just där...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0