fredag och HELG

Vilken studiedag man haft, dagen gick väldigt fort, sov till typ 11 och åkte till stallet vid halv 2 då madicken hade lektion, jag kollade lite när dem red och sen hade även jag lektion och en elev bara, vilken privatlektion lixom. Efter den lektionen smörjde jag stövlarna som jag hade ridit med i tisdag, hann ju inte smörja då jag skulle till skolan, det blir för tajt. Efter jag smörjt stövlarna hade jag möte och sen åt vi tacos uppe i caffy, åkte hem halv 8 och såg let´s dance och welcome to sweden. Nu det jag väntat på hela veckan, the vampire diares och sen så ska man eventuellt sova, imorgon rider jag även Inigo. Första gången denna vecka, Madicken red hon tidigare i veckan men hon har nu vilat i allafall 2 dagar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0