en dag närmare fredag..

Började dagen likadant som igår nästan, sovmorgon till klockan 9 & sen så skulle vi gå på en föreläsning, att byta land, handlade om en elev som går på Timrå & som har flyttat hit pga krig. Efter den så hade vi ingen lektion som vi egentligen brukar ha på tisdagar utan vi fick vila lite till nästa. Sen hade vi matte & det känns faktiskt riktigt bra just nu, ligger för en gång skull före planeringen & känner inte direkt någon stress som jag gjort förut & jag hoppas det fortsätter såhär nu. En kort lunch innan vi hade biologi, svarade på frågor i boken, på fysiken fick vi tillbaka vårat prov som vi gjorde före lovet & fick D & det är jag väl halvnöjd med, det är ju mitt svåraste ämne & det är bara att kämpa på. Avslutade med lite samhälle där vi håller på att fixa en prezi som vår lärare kan ha en genomgång på, alla i klassen har fått olika uppgifter men allt handlar om samhälls-ekonomi. Nu tänkte jag försöka vara lite duktig och göra lite fysik, fick inte så mycket gjort på lektionen idag och känner att det är bättre att ligga före än efter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0