serier serier och ännu mer serier

Då har jag sett andra avsnittet, säsong 5 av Pretty Little Liars och inte så mycket nytt som hände tråkigt nog men det är en grym serie som jag tycker alla ska se, har även sett sista avsnittet, säsong 4 av Game of Thrones. Såklart har jag ju sett en hel del Veronica Mars avsnitt också och är på säsong 3 nu, sedan ser jag ju OM Andra Avenyn och det blir nått avsnitt då och då men inte sett något sen jag börja se Veronica Mars.
Det värsta är att alla är inte så värst bra ens men kollar bara för tidsfördriv och har man börjat sett en måste man se klart men hatar då det blir uppehåll, som det t.ex. är på The Vampire Diaries. TVD är ju typ den bästa och även PLL, dem måste man bara se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0