Hola people

Sista gången som det var ridning med skolan nu och det var jag och Julia på Kupido och Rick. Vi hoppade stockade och det gick BRA mycket bättre än förra onsdag, idag var Kupido mycket bättre och det var tänkt att Rick skulle vara först men Kupido fick visa vem som verkligen var modigast. Det var riktigt kul att hoppa ute idag och det var inte alldesllt för varmt heller. Sedan skjutsade Madicken mig till skolan eftersom att hon följde med och kolla, hon glömde tydligen bort och filma/knäppa kort så det blev inga tråkigt nog. På skolan hade jag inget att göra tydligen, behövde inte gå på lektionerna förutom kemin där vi körde en tävling. Morgondagen blir tråkig eftersom att alla slutar 14 förutom vi (Na1) och Te1 som slutar vid 16, kul! Alltid ska man ha sådan otur, jämt och ständigt...
 
Då det var så pass fint väder tog jag mg en timmas promenad hem från skolan👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0