23:44

Klockan tickar på och tisdagen har snart passerat förbi och sommarlovet fortsätter med regn varenda dag tråkigt nog. Vaknade en bra tid idag faktiskt, strax efter 8, inte sovmorgon varje dag. Satt mig först vid datorn och efter nån timme slog jag på Dear John med Channing Tatum. Klev upp efter jag sett filmen och åkte upp till stallet vid 18, mockade och red ut en sväng på Inigo och det gick överförväntan. Hon var väldigt lugn hela ritten och det är jag mycket glad över också. Efter jag var helt klar i stallet så åkte vi till ridskolan för att kolla på hoppträning, hörde lite om morgondagen också om vi även ska vara med på något senare i sommar. Imorgon är det Madicken tur att rida på morgonkvisten och då tänkte jag försöka passa på att springa lite, tar förhoppningsvis en löptur upp till stallet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0