Hästarna hemma!

Vaknade lite innan 10 idag, tog en snabbfika och sedan åkte vi till stallet och tog dit alla ridgrejer då ridskolan börjar om en vecka. Alla hästar är nu hemma och kommer väl vara på stallet nästan alla dagar i veckan. När jag kom hem såg jag och syrran nått avsnitt utav LOST och sedan har vi spelat lite kort med familjen. Till middag så blev det grillning då mormor och morfar kom hit och åt, nu sitter jag här vid datorn efter att tagit ett uppehåll från serie tittandet av lost. Började såg den bara för att Ian Somerhalder var med men efter han dog i serien så börja jag kolla helt på 90210 men nu när jag sett klart den passade jag på att se igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0