tung fredag....

Denna fredag har varit riktigt jobbig, började med att ha glosförhör på engelskan med typ 50 glosor och det var helt klart det svåraste glosorna vi haft hittills och sen hade vi matte och klarade äntligen av talet jag och Issa satt en lektion och försökte få ut. Visade sig att det inte var så svårt, man tror det ska vara klurigare så man gör det svårare än vad det egentligen är, kemi direkt efter matten där vi fortsatte att prata om allt mellan fetter, alkener, metan serien och en massa annat, prov nästa vecka, YEY!! Lunch och sen glosförhör IGEN fast på tyska, var ca 35-40 glosor och jag höll på dö. Tyska glosförhöret var mycket enklare och man kunde några ord sen förut men det kändes hårt innan vi fick det. Åkte sedan hem och var hemma till halv 2 å då dammsög jag hela övervåningen, duktiga jag! Nyss ätit thai
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0