Sweet dreams

Ännu en ny vecka är igång och skolan idag gick segt från början men sedan rullade allt bara på, började med dubbellektion tyska, sen matte lunch lite hål där jag passade på att chillla och plugga lite, sedan matte igen, kemi och sist idrott, idrott som lixom är veckans höjdpunkt var inte så rolig idag, ont i magen och hade ingen lust att spela handboll, men nästa vecka kör jag järnet. Åkte sedan hem och har typ inte gjort nått speciellt sa att jag skulle gö nått matte tal men icke sa nicke. Iallafall så börjar vi med det nya schemat, vår termin alltså och tror jag kommer ångra detta, jag har ju haft en svenska mindre i veckan än vad alla andra i min klass haft och jag själv har haft ridning istället och på höstterminen hade vi 3 svenska/vecka (jag hade 2, hur snäll lärare har man inte!) Nu har vi bara 2 gånger i veckan och det skulle varit tis och onsdag men då skulle jag bara haft en svenska per vecka och det känns lite lite och därför valde jag att fråga om vi fick byta så att vi fortsatte ha svenska på onsdag å torsdag, då jag inte rider och det gick, hela klassen blev glad då vi får sovmorgon till 12 eftersom vi hade kemi förut meen det var också bara på höst terminen, haha. Så för mig hade det inte spelat så stor roll, får ju ingen sovmorgon då jag rider 8:20 men det är minst lika kul som sovmorgon, vad gör man inte för hästarna. Iallafall så får vi se om jag komma ångra mig, svenskan har ju faktiskt gått riktigt bra om jag ska vara ärlig, för att haft mindre svenska lektioner så har jag fortfarande inte hamnat efter, awesome! Tillbaka till verkligen eller snarare här och nu, sett på lite tv, såsom farmen, glamour och nu innan jag lägger mig tänkte jag slå på paradise bara för att somna sedan, upp och rida imorgonbitti...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0