Oh herregud

Skolan idag var extrem jobbig, började med att vi skulle få typ värma upp inför våra redovisningar men då har vårat klassrum blivit dubbelbokat eller vad man ska säga och vi var tvungen att flytta, så det blev inte mycket att träna ut fick leta rätt på ett ställe där vi kunde sitta, slutade med att vi hamnade på biblo då dem öppnade sedan så hann vi köra igenom det en gång och det gick hur bra som helst men när det väl gällde och det var dax, vi var tredje gruppen som skulle köra så det var först två grupper och sen paus, fick lite tilltugg om dem sa. Sedan var det dax och det blev lite fel på utal då det stod epa, såklart är det ju bokstaverat alltså en förkortning men jag sa själva ordet men samtidigt så vet jag ju att prata inför klass samt 6 lärare inte är min starka sida. Det igck mycket bättre när vi körde innan men som sagt då var det ju bara min grupp som hörde och såg, lärarna sa att de tycte vi var bra men är det verkligen sant, de säger att man tycker det går sämre än det känns men jag vet inte, var ju trots allt inte bara jag som utalade eller sa fel, tur är väl de? Sedan hade vi en kort lunch och sen var det tyska, vi får göra provet på måndag då vi haft fullt upp med hållbar utveckling. Sedan åkte man buss upp till stallet för att jobba och sedan nästa stall för att mocka, nu är jag hemma mätt och belåten (kebab & pommes).
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0