många tränings-pass idag

Så himla trött idag alltså, vaknade inte av mobilen utan syrran fick väcka mig, åkte till Inigo och lasta på henne och Amie sedan åkte jag, syrran och Annelie till ridstadion där Kicki hade tagit fram lite bommar och sånt för lite markarbete till mig och Annelie, Inigo var väldigt snäll idag, seg som vanligt men skötte sig exemplariskt. 
 
Efter vi ridit var det bara hem och byta om till träningskläder för att sedan åka och gymma lite innan det blev bad, 11 längder räckte för mig och sedan var jag nöjd, avslutade med lite bubbling och bastning.



Kommentarer
Postat av: Nora bååth

Så fina!

Svar: Vad kul att höra, tack så mycket☺️
None None

2014-01-06 @ 21:52:43
URL: http://norabaath.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0