jag tänkte....

Första januari är nu över och alla hästar är ett år äldre nu, härligt härligt. Iallfall så tänkte jag berätta hur jag spenderade min första dag 2014, la mig efter 4 och somnade runt halv 5 och vaknade sedan kring 10-11 och vi skulle åka och bada, så vi bada + käka pizza från 12-15, och sen åkte vi upp och hämta kusin plus en kompis till henne och sen for vi till stall nummer 1, som var hos Annelie där vi mocka och fixa mat åt Inigo och Amie å släppte in hästarna, sen åkte vi direkt till det andra stallet som var THF, där var ridning på schemat, jag red Prince som vanligt och vi hade även lite bommar idag och det gick riktigt bra, han kändes toppen. Hem sedan och åt lite pizza rester och sen iväg igen till tredje stallet för dagen, på Alnö där vi tog in hästar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0