Inigo i paddocken

klockan är 5 i 7 och jag ska ner och duscha innan farmen börjar, idag var vi som tidigare sagt, jag och syrran upp till Inigo och jag red henne i paddocken och syster passade på att fota lite, första gången jag red Inigo helt själv och hon föredrar när hon har någon kompis med sig men det gick. Det var rätt mycket därute och eftersom man vet hur hon bruka vara så är man hela tiden beredd vilket gör det värre men det gäller att bortse från allt och bara vara lugn som ingenting har hänt eller händer. Efter jag varit i stallet så har jag legat och sett på tvd men iaf bjuder väl på nå bilder då :)
de var en liten bildbomb fler kommer. ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0