TÄVLING

  • Årets första tävlingen
  • Prince's första tävling
  • Vår första tävling tillsammans
Idag var det dax för årets första tävling samt Prince första tävling och måste säga att han var riktigt duktig, litet glädje skutt innan sista hindret men det kändes som att vi klarade det. På framhoppningen var han hur bra som helst, lite beskymrad vart alla kompisar var men han är duktig, på banan blev han väldigt stark och våldigt på, hindren är inga promblem utan hoppa är något han tycker är riktigt kul. Jag är mycket nöjd även fast resultatet inte var en höjdare men vi tog oss runt hela banan och vafan, man kan inte alltid vara bäst! ;)

Nu ska man göra lite nytta, sticker och tränar! 

Kommentarer
Postat av: Alvis

Hej! Vilken jättesöt och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

Svar: Vad roligt och höra hoppas du stannar kvar, klart jag tar en titt på din blogg :)
None None

2014-01-25 @ 16:03:18
URL: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0