pluggiliplugg

sitter just nu med kemiboken i handen och försöker plugga men så har vi ju något som distaherar mig, datorn är just nu det problemet och det händer alltid när man ska plugga att man får ett sms eller nån ringer eller så kollar man fb innan men man kommer aldrig därifrån sedan. Prov i kemi imorgon och det känns inte alls bra men jag ska nog allt göra ett försök, har även engelska prov också. Torsdag idag och det börjas med sovmorgon och sen hade vi svenska där vi håller på att förbereda oss för ett individuellt tal som vi ska hålla för klassen eller inte ett tal men vi ska prata i 5 min om något som hänt under ens liv eller någon i sitt liv. Svårt att hitta något att prata om och hästar ville jag inte prata om då man pratat om de hur mycket som helst förut då man haft och inte så kul att lyssna på om man inte är insatt.Sen hade vi matte och en lunch (kyckling och makaronies) sen var det biologi och tog lite blodprov, kollade vilken blodgrupp jag hade, A- och med andra ord så kan jag ge blod till A samt AB men ta emot blod från blodgrupp A samt 0. Efter biologin så var det samhälle där jobbar/jobbade vi med källkritik och jag är nu klar med det så har inga samhällslektioner hela nästa vecka då jag hade muntligt idag om det vi jobbat med, HÄRLIGT! Avslutade med fysiklektion, labbade lite bara och sen åkte man buss halvvägs hem och nu sitter jag här ensam hemma och ska plugga vilket inte går så bra, vilket ni kanske förstår eftersom jag sitter här istället.
lite bilder till labbrapporten som vi gör i biologin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0