ny skolvecka....

Vecka 6, tyska provet/proven, började med ett vanligt skriftligt prov där vi skrev om allt vi jobbat med & sen efter en timma så var det hör- samt läsförståelse och sen var det ett matte pass och målet var att göra 5 tal mn inte ens det klarade jag men har nu kommit på det efter att fått riktig information med hjälpmedel, haha det är ju bra om man vet vilka knappar man ska använda. Åt lunch och sedan gjorde jag nå matte tal innan jag hade utvecklingssamtal med min mentor, lite roligt faktiskt då vi pratade mer om hästar än typ skolan, kändes som det iallafall.  Sedan vart det kortspel i nån timma eller två sen var de kemi, gick igenom lite nytt men repetera också lite balanserade formler & sist va de gympa.
 Nu ska lilla jag vara duktig och göra lite mattetal, minst 5 innan jag lämnar mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0