Mycket som händer

Just nu hamnar bloggen på sidan, ibland kommer jag på att kika in på bloggen och skriva ett inlägg, vilket inte alls händer ofta. Mycket som händer nu, Gala åkte igår, känns helt okej. Även fast det var jag som red henne så fastnade jag aldrig för henne vilket var tur, för jag visste redan första gången att hon inte skulle bli någon ridskolehäst. Dels för att hon var väldigt lite riden och hon hade inte alls huvud för det, nu har en valack kommit istället på 11 år, Flamenco heter han. På måndag ska han testas utav mig eller Linnea, vi ska rida han och en ridskolehäst som fått flyttat ut till karantän för att hålla Flamenco sällskap, så vi ska rida dem i ca 3 veckor, spännande. 
Imorgon är det klubbtävling och som vanligt står jag på sidan av, ganska tråkigt. Hoppas det är min tur snart att hitta min häst, känner att jag just nu inte har turen på min sida. Fastnar för helt fel hästar, jag hoppas att det ska vända snart och att jag kan börja koma igång lite med tävling jag också. 
 
Vi får se vad som väntar i framtiden, den som väntar på något gott väntar aldig för länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0