...inte gjort på flera år

Det är måndag igen vilket betyder skola och vi har nu dragit igång sista veckan å skoldagen har varit lugn måste jag säga. De har ju blivit lite ändringar nu då vi har lärare som jobbar deltid, lärare som är borta, vilket innebär sovmorgon samt sluta tidigt även långa hål men vi ska inte klaga, lovet börja närma sig!
  1. MATTE (prov på fredag)
  2. LUNCH  (hamburgare)
  3. HÅL 11:10-14:00
  4. KEMI (fick tillbaka prov)
  5. IDROTT (skridskor elr skidor?)
Fick åka skridskor eller skidor på idrotten, vi fick själv bestämma och valde skidor då vi åkt skidskor redan och det gick väl som det gick, körde ett varv utan att gena. Två ramlingar och en öm rumpa men jag överlevde, det var flera år sen jag åkte längdskidor sist, gick på vivsta kanske i 5:an. Varmt var det också och efter lovet tar jag nog skridskor men vem vet kanske jag ska ta en revansch, vi får se...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0