fredag igen!!

Haft 2 prov av 4 lektioner idag, fick även tillbaka 3 olika i tyska, både kapitel prov, läs- samt hörförståelse och är nöjd med alla utom ett, dock är det väl inte jätte dåligt. Så när det väl går så här bra så känner man sig så nöjd, hoppas verkligen proven jag gjorde idag kommer vara i toppresultat dem med, dock tycker jag dem va rätt svår. Aja tänkte ge er lite bildbevis eller kanske jag skryter, tyck vad ni vill?
 Efter skolan åkte jag hem till evelina, fikade lite och åkte sedan till stallet för att jobba lite, efter så satt jag i cafeterian och typ halv sov tills jag skulle börja gå mot nästa stall, var väldigt dimmigt och rätt drygt att gå, tog  30 min och tur att det inte var så kallt. Red iallafall ut en sväng på Inigo och hon var riktigt pigg, vilat sen i tisdag så energi hade hon som fan. Imorgon blir det lite hinder hade vi tänkt, träna lite till hopptävlingen som är om en vecka från imorgon. Aja hoppas ni får en trevlig och bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0