bara en skoldag kvar

Då var det en skoldag kvar innan man får lov och dagen ser likadan ut som förra fredag, 2 lektioner varav ett är prov, morgon lektionen är inställd, dvs. vår första lektion och även vår sista, lilla jag går 09:20 - 11:40. Denna vecka har varit ganska slapp om man jämför med alla andra veckor, det ända som man slitet och pluggat så mycket man bara kunnat är matten. Jag menar vi har haft många lektioner inställda, hade 3 på måndagen, 2 på tisdagen, onsdagen bara en lektion i princip, idag 2 lektioner. Så jag har inte kunnat klaga på denna vecka utan den har bvarit lite för bra, aja ska köra lite workout innan jag lägger mig nu, natti!
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Trevlig blogg, headern är super fräsch! kram :)

Svar: var roligt att höra, tack :)
None None

2014-02-28 @ 08:59:04
URL: http://riderstory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0