Torsdagen...

Bild sen betet i somras
Tiden bara flög iväg idag, först var det skola, ännu ett prov avklarat som var väldigt svårt. Hoppas det gick bättre än det kändes, det var inte det bästa jag gjort men ändå tyckte jag att jag kunde relativt mycket. Efter skolan var det raka vägen till stallet, ont om tid men syrran och jag skynda oss. Jag red Prince och han kändes sisådär, i mitten av ridpasset gick det som bäst, han tappade lite fokus i slutet. Det var ju rätt längesen jag red honom, minns inte när det var sist för jag fick ju stryka mig från tävlingen då han hade skadat sig innan sommaren. Nu skall jag sova om man ska orka med 4 timmars nationella, inte så kul att ha det på en fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0