Mᴀᴛɪʟᴅᴀ ᴀ̈ʀ ᴛɪʟʟʙᴀᴋᴀ...

Då var man tillbaka i skolan igen efter ett antal dagar liggandes hemma och bara försöka krya på sig, en hemsk förkylning om jag får säga det själv och jag är mycket bättre nu och hoppas jag håller mig frisk nu. Missat ett par prov som måste göras men vi tar två i taget så förvinner dem lika snabbt och det är gjorde. Idag har jag bara haft tre lektioner vilket var skönt att komma tillbaka till. Imorrn blir det fler men det skall nog gå det med, har minst ett kanske två/tre prov imorgon men det får vi se jag pluggar lite så jag kan göra dem när det blir möjlighet att göra dem. Slut snackat om skolan, har även varit och ridit Inigo en liten sväng tillsammans med Annelie. Inigo var riktigt pepp idag och var på alerten hela tiden, hon hade fart i baken idag med andra ord men det är inget att klaga på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0