Kanoners!!

Endast en vecka kvar till julafton nu och bara två dagar kvar av skolan innan man får lov, hur bra är inte det? Skoldagen har inte varit så jobbig direkt utan lite varierande lektioner, lite pluggande, frågesport, kortspel och mycket fika och även nån inställd. Kändes skönt med sovmorgon också!
Sedan på eftermiddagen så åkte jag ju självklart till stallet, började med att rida Prince som ska få röra sig lite. Sen var det bara att ladda om inför vår avslutning av denna termin och vi fick välja mellan två övningar och en var tänkt till höjdhoppning, så det blev ett enkelt val. Kupido var helt galen idag, han var riktigt taggad, typ 10 gånger mer taggad än vad jag var och då såg även jag fram emot detta, han sparka bakut ett tiotal gånger och latjja runt så mycket han bara kunde, han var bara allmänt galen och peppad idag. Stressade typ upp sig själv så att han inte visste vart han skulle ta vägen men hoppa det gjorde han och det var riktigt kul. Tyvärr så avslutades aldrig höjdhoppningen då vi var tvungen att avbryta pga för lite tid, vilket var lite tråkigt. Sista höjden blev 1.25  och denna lektion var hel klart ett toppen avslut på denna termin och jag tror vi alla i gruppen var överens om det.
Såklart vi valde övningen till vänster som var höjdhoppning, alltså det var en riktigt bra lektion😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0