Helt slut i kroppen...

Tisdag har rullat på, haft två lektioner idag, matte och idrott. Olle var sjuk så det blev inställd kemi och istället spelade vi kortspel, hade ändå skoldatorn hemma så kunde inte göra svenska inlämningen som egentligen behövdes göras. Efter skolan åkte pappa och jag först med två burar till posten och sen leta vi tårta på alla möjliga affärer. Hittade aldrig den vi ville ha så fick nöja oss med en prinsesstårta, så kom inte hem förren klockan var halv 6. Gäster hemma och det var dax för käk och nu har vi också hunnit käkat lite tårta. Har inte i hela kroppen och all kraft är slut ifrån mig, så jag hoppas verkligen att jag blir frisk snart, hatar att va sjuk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0