sämst schema..

Det gulmarkerade lektionerna är mina of course, känns som det blir en tung höst termin...
Då var det måndag och åkte till skolan tio över åtta och trodde jag skulle gå till fysiken men icke sa nicke, vi skulle vara på två lektioner samtidigt och som ni förstår gick det inte så bra men det var ju bara ett preliminärt schema som vi skulle följa tills vi fått ett nyare. Idag så gick jag från 8.10-12.55 men stannade kvar för att jag skulle få det nyare schemat så fort det blev klart. jag är inte alls så nöjd med schemat, slutar sent typ alla dagar och har sovmorgon tre dagar. Jag som hellre sluta tidigare än att ha sovmorgon, så dåligt. Har typ lunch i en halvtimme, längsta lunchen vi har är 40min och det är bara att kasta i sig maten...
 
 Hemkommen från både skolan och stallet, Maestro är riden och han kändes riktigt bra idag, orkar inte så jätte mycket ännu utan måste träna honom så att han orkar mer men han kändes fin och det gillar vi. Snart blire idol och sen paradise hotel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0