längesen sen sist....

Vaknade lite innan 12 och pappa hade köpt räkmacka som jag åt till frulle och lite kall trocadero, vilken kombo alltså. Sedan gick jag och typ la mig i sängen och kollade på lite serie och vi fem så hade jag bestämt med Matilda att vi skulle rida ut en sväng då jag skulle rida Inigo. Så vi red ut i skogen och Inigo var mycket seg i skritten men väldigt lugn, lite piggare mot hemvägen såklart. Sedan tog jag en promenad från Inigos stall till THF, gick halva vägen tillsammans med Matilda då hon också skulle till ett annat stall. Kom till THF bra precis vid 20 då Madickens ridgrupp slutade och den sista skulle börja. Tog in hennes häst och nu sitter jag här utanför stallet och ser på Supernatural, här är man alltid förberedd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0