inte som planerat...

Klockan 19 var det bestämt möte på stallet och innan det kulle jag rida Inigo, åkte upp till Inigo strax efter klockan slagit fem och jag gjorde iordning henne. När jag väl kommit upp på hästen börjar det regna och jag börjar gå ner mot ridplan, hinner inte långt från att det börjar åska. Väntade en stund och gick sdan ner mot ridplan och börjar skritta fram lite lätt där, börjar regna mer och det fortsätter att åska och sen börja det blixtra och det kom ett par stycken och jag bestämde mig för att avstå. Med andra ord blev det lite skritt jobb, lite lätt och hon vilade ju igår, så imorgon gör vi ett nytt försök och trimmar henne lite. Jag blev ju klar väldigt tidigt så var i god tid före innan mötet börja, kolla på lite hoppträning för Pia och sen hade vi möte till halv nio. Eva kom med många kreativa ideér och lite tips till oss och nu är det bara att köra på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0