Dagens planer...

Idag är det fredag och det kan väl inte bli så mycket bättre, har endast två lektioner idag med och det kan nästan inte bli bättre. Har fysik först direkt på morgonen och sen ett hål på 1 timma och en kvart, sedan har jag matte och sedan får jag gå hem för dagen och då blir det stallet nästan direkt, bara hem och byta om. Först blir det en sväng på THF och rida, börjar med nyhästarna (iallafall longera de) som kom till ridskolan i tisdag, vi fick en häst vid namn Maestro och en c-ponny som heter Romeo. Efter jag är helklar på stallet så går jag till Inigo och rider henne om vädret är bra vill säga, får iaf hoppas det.
 
en vacker sommarkväll i Vadstena... (gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0