wednesday...

Onsdag idag och började med att ha muntligt nationella, talet blev lite över 5 min och det var tyvärr inte det bästa talet jag gjort, kände mig inte så nervös som jag brukar innan jag skulle upp men det gick inte bättre för det utan snarare sämre. Med andra ord så sist jag hade muntligt så gick det tusen gånger bättre men hoppas det var bättre en det kändes, brukar ju ändå vara så. Sedan blev det ju ett långt hål då vi slutade tidigare eftersom vi bara är 8 stycken då vi delat upp klassen. Bortsett drån nationella var det väl en rätt vanlig onsdag, matte vid halv 11, biologi, engelska och 20 minuters samhälle. När jag väl var hemma såg jag the following och sen var det upp till Hamrin vid 5 och bestämma lite in- och utsläpp de närmaste dagarna iallafall och sedan åkte syrran och jag till THF där vi satt i caffy med Therese tills våran lektion började 20:00, hade hoppning, faktiskt vi 3 som byggde idag och hade på ena sidan en båga med 2 hinder och andra sidan var det 3 hinder på långsidan, en kombination. På tal om ridpasset vet jag inte vad jag ska säga faktiskt, undrar vad som hade flugit i hästen, han var galen, det fanns ingen broms på denna häst idag utan han hade bestämt sig för att springa i full galopp. Roliga är att han blir så himla trätt men han springer ändå lika fort, han har verkligen energi på lager, närå men idag gick det inte så bra, det blev ju bättre och bättre men han var inte sig själv. När man kom hem såg man twilight lite såhär halvdant, halvsov väl typ i soffan och nu är jag pigg, klockan rinner iväg och jag bör sova. Sovmorgon till 10:20 vilket känns ganska lyxigt då det är min enda sovmorgon, aja en skoldag kvar innan jag får lov, here i come....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0