stallet☞skola☞stallet

Tisdag innebär ridning på morgonen och idag blev det Tibor på ett dressyrpass, gick väldigt bra om ni fråga mig, det känndes bra, blev såklart bättre och bättre men hade en bra känsla på honom. Iallafall så var det också roligt att rida honom då jag inte ridit honom på evigheter och han kändes lite liten från början men sedan blev man van eller vad man ska säga. Nöjd som jag var, åkte jag till skolan efter jag hade duschat  och hade 2 "riktiga" lektioner, biologi läraren var sjuk och samhällen är vi nu klar med. Åt lite tårta efter fysiken eftersom My fyllde år, efter skolan åkte jag upp och red Inigo, skrittade ut bara en kort sväng innan vi red i paddocken. Inigo var väl bra men jag tycker att det har gått bättre, hon hade sina hopp idag och fjanta till sig men det går bättre med galoppen när hon sköter sig. 

 
Dagens middag👆


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0