om gårdagen...

Blev en sen kväll igår eftersom vi var på två stall, men red Kupido igår på min lektion och det var hur kul som helst, min stjärna. Så otroligt glad och allt och det var dressyr på schemat idag då vi haft markarbete och hoppning ett bra tag nu känns det som. Kupido var väldigt pigg, hade tydligen fått vila mycket sen i fredaag så han hade krut i sig men han var också fin ändå och det var så himla kul att rida honom igen så ni förstår inte. Tävling till helgen och vi är typ 5 startade i 80cm och otroligt pepp för vi ar inte kommit till start pga skada på över ett år. Så jag kommer hålla tummarna ända tills vi rider ut från banan. Okej nu till dagen och den kommande, det blir först en skrittur med Inigo och sen är det övernattning på stallet tills imorgon så ska försöka att blogga men inget jag kan lova under kvällen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0