Direkt från mobilen...

Då var det mitt i skolveckan nurå, hade svenska första timmen och det har varit en rätt vanlig dag som onsdagar brukar, spelade maffia på hålet och på/efter samhällen då min grupp är klar. Känns skönt att vara klar med samhällen, slutar tidigt hela veckan plus nästa vecka det dagar vi går. Efter vi spelat klart maffia då dem andra hade lektion åkte jag hem, dammsög hela övervåningen och sen skulle jag till stallet och sälja klubbkläder men blev lite ändrade planer, åkte istället och red Inigo och det var ju inga problem eftersom vi var en extra idag men kag missade lite i början men tror inte det var så jätte många där samtidigt. Inigo skötte sig galant idag. Det var inga konstigheter utan hon var hur snäll som helst faktiskt, kändes bättre idag och tog några skutt då det var hinder framme. Hoppade på en 8 med 3-4 hinder på sedan efter jag ridit henne var det raka vägen till THF, blev lite fika innan vår lektion och sen ett markarbetespass med Prince. Han var otroligt pigg idag, aldrig ridit honom när han varit såhär men det gick ju ändå bra, det går ju bra att ta tillbaka honom men ibland så bara flyger han iväg. 
Dagens middag blev sen som alltid, en special pizza gjord av Madicken, Hawaii med kyckling och extra ost👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0