Wihoo

Blev en ganska lugn dag, åkte till stallet och kollade lite, eftersom jag skulle rida Griva. När vi kom så började fölen så vi satt och tittade, ganska kul. Fölen sprang runt och gjorde små hoppa och busade på. Samtidigt som man fick se en hel del fina ston. Efter ett tag bestämde vi oss för att hämta hästarna och rida, vilket vi kom väldigt långt med. Hann bara ta in och börja borsta innan Griva fick nå fnatt. Helt uppstressad så fick vi henne lugnare och valde att ta ut henne och den andra hästen Mister. Så det blev ingen ridning, inte så kul att sätta sig upp på en häst som är helt galen. Jag har ju tagit in henne förut med syrran då hon red Sky och de andra hästarna var kvar ute, men jag vet inte. Griva har sin egna idéer, men jag gillar henne ändå! :)
Så efter det kollade vi klart på fölen och åkte till vår kusin och spelade lite spel och så, nu har jag nyss kommit hem! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0