Tråkigt

 
Jaa, var ska jag börja. Griva är halt, skulle rida med på lektion och hon gick inte alls så som hon brukade så travade lite och hon travade inte rent. Så jag tog ut henne från lektionen och ställde in henne, imorgon ska Maria kolla henne. Tänkte försöka åka dit lite tidigare och prata lite med Maria innan jag har lektion och kanske hinna pyssla lite med Griva. Så istället för att rida så kollade jag på hoppträning. 
 
Innan allt så hade jag min nybörkargrupp och det gick ju bra. De fick rida ut i skogen och leta efter lite djur också travade vi lite. Haha, bara lite jobbigt när man måste springa själv. 
 
Så imorgon så har jag en lektion, och sedan var det tänkt att jag skulle Griva, men så blir det ju inte. Jag håller tummarna på att det bara är något lätt. Att hon snart är tillbaka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0